Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

untuk kamu, masa lalu. dan kamu, pengisi masa lalu.

asslmkm.

tahukah? aku telah membenci kronologi hidup ku sendiri
aku membenci waktu yang telah ku jejaki
dan tahukah siapa yang paling kubenci di dunia ini?
itu adalah kamu dan aku.
kamu yang telah mengisi masa lalu
membuat begitu suram, kelam, hitam
aku tidak dapat mengatakannya lagi.

tapi, tahukah kau?
kebencian ini tidak akan terjadi tanpa aku
tahukah kau? aku membenci aku


bukan berarti aku hidup untuk membenci
tapi kebencian ini hadir untuk hal yang suci

kau tak mengerti?
mengertilah apa yang pernah kita lalui
itulah yang paling ku benci

aku benci pernah menghabiskan hari bersamamu
aku benci sempat bercerita dengan mu
aku benci dulu telah mengisi hati untuk mu

aku benci.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar